.

.

środa, 31 maja 2017

Wersja demo i co dalej?

Dziś formalnie ostatni dzień konkursu Daj się poznać 2017. Piszę "formalnie", bo dla mnie (i pewnie nie jestem w tym odosobniona :)) konkurs się nie kończy. Zamierzam dalej rozwijać mój projekt i udowadniać sobie - w mniejszych i większych krokach - że się da. Że wiele róóóóżnych rzeczy się da. :) Co jakiś czas, choć pewnie z mniejszą częstotliwością, będę też pisać tutaj, co nowego w BUCE i u mnie.

Miałam nie pisać podsumowania, potem stwierdziłam, że jednak napiszę, a w końcu zabrakło mi na to czasu, bo dzisiejszy wieczór spędziłam na poprawianiu wersji demo (którą można zobaczyć tutaj). Jak się okazało, integracja z inną (niż mock REST API) bazą przyniosła więcej wyzwań niż mi się początkowo wydawało. Ale to większy (i szalenie dla mnie ciekawy!) temat, raczej nie zdążę go już dziś przybliżyć, na 20 minut przed północą. :D

Dużo jeszcze mam takich odwieszonych tematów, o których tylko zdążyłam napomknąć w dotychczasowych postach. Podsumowanie konkursu właśnie do nich dołącza. Teraz ograniczę się tylko do stwierdzenia, że w moim przypadku konkurs zdecydowania spełnił zadanie, które mu przypisałam, decydując się na udział w nim. Okazał się skutecznym, acz nie nazbyt uciążliwym "biczykiem". ;)

Kończąc, bo czas nagli: BUKA jest i działa. Fanfary, proszę, bo to było niemal creatio ex nihilo! ;) Duży wysiłek, satysfakcja ogromna. Było warto.

źródło: pani-buka.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Gratulacje za ukończenie serii (i znalezienie jeszcze w tym wszystkim czasu na rosyjską literaturę) :D

    Demo jest przejrzyste i działa błyskawicznie, robi fajne wrażenie - z tak robionych aplikacji chce się korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Udało się nam, było ciężko ale dotrwaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń